Τρεις λευκές σελίδες και η προβολή της αλήθειας του συγγραφέα στον αναγνώστη

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2021

Διαβάζω τώρα το βιβλίο του Iosif Alygizakis Τρεις λευκές σελίδες. Γράφει κάπου εντός του :

 "Να είστε νουνεχείς, πολλές φορές μονήρεις αλλά ποτέ ψεύτικοι. Γιατί όταν τα γραπτά ψέματα επέλθουν στα χέρια των άλλων, των αναγνωστών σας, μπορείτε να φανταστείτε τι τερατούργημα θα αναπαραχθεί;"
Σκέφτομαι λοιπόν το πόσο φοβισμένη ένιωθα όταν το βιβλίο μου, το " Να μ' Αγαπάς " εκδόθηκε. Έτρεμε η ψυχή μου. Κι αυτό γιατί ένιωθα πως είχα για πρώτη φορά στη ζωή μου εκθέσει όλη την αλήθεια μου. Είχα αφήσει ορθάνοιχτη την πόρτα της ψυχής μου κι έδινα το ελεύθερο να μπει όποιος θέλει. Την έδινα την ψυχή μου στα χέρια σας...

Η αλήθεια του συγγραφέα πάντα προβάλλεται στον αναγνώστη. Αυτό να θυμάστε όλοι εσείς που αγαπάτε το βιβλίο...
 

Δημοσίευση σχολίου

Αφήνοντας εδώ το σχόλιό σας, μην ξεχνάτε να είστε ευγενείς!