Ανακοίνωση: Έρχεται παρουσίαση στην Αθήνα!

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022

 


Με μεγάλη χαρά περιμένω να ανταμώσουμε στην Αθήνα, στις 2 του Δεκέμβρη και ώρα 8μμ, σε μία λογοτεχνική βραδιά που διοργανώνει το βιβλιοπωλείο του Πολύχρωμου Πλανήτη όπου και θα παρουσιαστούν τα βιβλία μου. Αφορμή είναι τα γενέθλια του «Να μ’ αγαπάς» που κλείνει δύο χρόνια κυκλοφορίας μα καθώς συνέπεσε χρονικά με καιρούς δύσκολους, την πανδημία και τα lockdown, ουδέποτε μας δόθηκε η ευκαιρία να το παρουσιάσουμε όπως του αξίζει.

Βέβαια, η μόλις λίγων μηνών κυκλοφορία του νέου μου μυθιστορήματος «Θύματα» – και τα δύο βιβλία μου κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Βακχικόν– είναι η δεύτερη αφορμή για να ανταμώσουμε, να συζητήσουμε θέματα που πραγματεύεται το βιβλίο όπως είναι η ενδοοικογενειακή βία και η εσωτερικευμένη ομοφοβία, ο εκφοβισμός, αλλά και η άνευ όρων αγάπη, οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων είτε αυτοί είναι ζευγάρι είτε γονείς & παιδιά, και άλλα πολλά που προβληματίζουν κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο αλλά και τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα ειδικότερα.

Με τιμούν με την παρουσία τους και με τα λόγια τους για τα βιβλία μου, ο δημοσιογράφος και φιλόλογος Θάνος Ξάνθος (ο οποίος και θα συντονίσει τη συζήτηση) και η κοινωνική λειτουργός και blogger Κατερίνα Βερίγκα, ενώ θα δανείσει τη φωνή του σε αποσπάσματα των βιβλίων μου ο υπέροχος Κώστας Πάρης.

Σας περιμένω! 
Με αγάπη,

Λία

4 σχόλια

  1. -Τί έκανες Θεοπούλα στο Παρίσι; -Θραύση!
    -Τί έκανες Λία στην παρουσίαση; -Θραύση!

    ..και πάντα τέτοια σού εύχομαι, ομορφιά μου!🧡

    Υ.Γ Εγώ πάλι, έκανα θραύση στην Τυνησία 😂
    ..αλλά δε στο λέω, έλα να το διαπιστώσεις! 💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρχομαιιιιιι !!! Να περνάς καλά αγαπημένη μου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή

Αφήνοντας εδώ το σχόλιό σας, μην ξεχνάτε να είστε ευγενείς!